Translate

úterý 25. února 2014

PAUZA!

Ano je to pravda Jennifer si chce dát roční pauzu od hraní,důvod je ten že už nemá skoro žádný čas na svou rodinu ani přátele.

,,K natáčení Hunger Games se upsala,když byla mladá.Neuvědomila si, jak moc jí to ovládne život. Ale je to profesionálka.Pracovala teď nonstop a zaslouží si pauzuŘekl producent Harvey Weinstein.

Jennifer měla jedno natáčení za druhým a už jí to pomalu lezlo na hlavu.Jednou dokonce přemýšlela že přestane natáčet pokračování úspěšného filmu The Hunger Games:Mockingjay.

,,Je to ok, je to moje chyba. Čas od času mám nějaké volno. Ale po posledním natáčecím dnu Hunger Games si vypnu telefon na rok" prohlásila Jennifer.

Já myslím že jí to jenom prospěje.Je mi sice líto že jí po filmu The Hunger Games:Mockingjay neuvidíme na plátnech,ale to volno si opravdu zaslouží. :)

MÁME TĚ RÁDI JENNIFER :)

Nezapomeňte komentovat :)
T-Law 



2 komentáře:

  1. Ona si to zaslouží :) Tolik práce za celkem malou chvíli :) Je to vynikající herečka a bude mi ten rok chybět,ale stejně je nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je docela škoda, že bude (i když jen na rok) končit s herectvím. Chápu ji, ale prostě..:D No ale doufám, že ji už brzo uvidíme v kinech, jak hraje v nějakým trháku :3

    OdpovědětVymazat